تشکیل ستاد ارتحال آيت الله حسنعلي به ریاست معاونت سیاسی امنیتی استاندار

یزدفردا "معاون سياسي امنيتي استاندار: آيت الله حسنعلی ذخيره بزرگي براي اسلام و ايران بود

به گزارش یزدفردا ، "غلامحسين دشتي" ظهر امروز در اين جلسه با عرض تسليت رحلت حضرت آيت ­ا... حسنعلي محضر حضرت امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، علما و فقها، بيت معظم­له و مردم عزيز استان دارالعباده يزد و به­ ويژه مردم شهرستان تفت، بزرگترين سرمايه مردم استان و شهرستان تفت را ديانت آنها عنوان نمود و آن را مرهون عمري تلاش حضرت آيت­ا... حسنعلي دانست.

معاون سياسي و امنيتي استاندار به نقش آيت الله حسنعلي در دوران دفاع مقدس، پيروزي انقلاب و بعد از دفاع مقدس اشاره كرد و هدايت­ها، راهنمايي­ها و تذكر­هاي ايشان را بسيار مؤثر و فراموش­نشدني عنوان نمود.

وي آيت­الله حسنعلي را عالم بزرگواري معرفي نمود كه ذخيره بزرگي براي اسلام و ايران بود و خواستار برنامه­ريزي جهت برگزاري هر چه بهتر مراسم تدفين و ختم ايشان شد.

نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي نيز ضمن تسليت ارتحال معظم­له، ارادت حضرت آيت­ا... حسنعلي به رهبر معظم انقلاب و رياست محترم جمهوري را يادآور و رحلت ايشان را ضايعه بزرگي دانست.

"حجت الاسلام يحيي­زاده" با اشاره به شخصيت بزرگ آيت­ا... حسنعلي، خواستار برنامه­ريزي براي برگزاري هر چه بهتر مراسم ايشان شد.

مشاور استاندار در امور روحانيون نيز ضمن عرض تسليت به نقش ارزنده و مؤثر آيت­ا... حسنعلي در دوران دفاع مقدس و خطوط مقدم جبهه اشاره و بيان داشت: حضور معظم­له در خطوط جبهه با سن بالا و محاسن سفيد مايه دلگرمي رزمندگان عزيز بود.

به گفته "حجت­الاسلام رحماني": بعد از دوران دفاع مقدس نيز هر موقع مشكلات روحي و كاري عرصه را بر ما تنگ مي­نمود خدمت ايشان مي­رسيديم و معظم­له نيز با نصيحت، روايت و احاديث اميد را در ما تقويت نموده و راهنمايي­هاي لازم را ارائه مي­نمودند.

وي ضمن يادآوري شخصيت اخلاقي، علمي، ولايي و مردمي­بودن معظم­له خواستار برگزاري مراسم در خور شأن ايشان شد.

فرماندار شهرستان تفت نيز ضمن عرض تسليت اين ضايعه بزرگ به محضر حضرت بقيه­ا...، رهبر معظم انقلاب، بيت معظم­له، مردم استان دارالعباده و به­ويژه مردم ولايت­مدار و قدردان شهرستان تفت، حضرت آيت­ا... حسنعلي را بزرگ­مردي دانست كه سال­ها در صحنه­هاي مختلف علم و اخلاق، تفسير قرآن و ملجأ و پناه امت حزب­ا... و سنگردار نماز جمعه و پيرو خط امام و رهبري بوده است.

"سيداحمد عبودتيان" معرفي و تكريم و بزرگداشت مراسم تشييع و ­خاك­سپاري معظم­له را يك وظيفه عنوان نمود و از آمادگي كامل فرمانداري، ادارات و مردم شهرستان براي برگزاري مراسم ايشان خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا